چـــــــــــتر آبــــی...

چـــــــــــتر آبــــی...
...The Blue Umbrella
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 27438
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

.

تو نگاهت عشقو ديدم , تپش قلبو شنيدم


توي جاده هاي احساس , من به عشق تو رسيدم


تو كتابا عشقو خوندم , عكس خورشيدو سوزوندم


جاي خورشيد تو كتابا , نقش چشماتو نشوندم


توي شبهاي من و تو , لب عاشق بي صدا نيست


توي دنياي من و تو , واسه غم ها ديگه جا نيست


تو همون عشقي كه با تو , غض كينه ها مي ميره


از تو دستاي لطيفت , مرغ شادي پر ميگيره


تو نگاهت عشقو ديدم , تپش قلبو شنيدم


توي جاده هاي احساس , من به عشق تو رسيدم


تو كتابا عشقو خوندم , عكس خورشيدو سوزوندم


جاي خورشيد تو كتابا , نقش چشماتو نشوندم


اين نه شعري بي نشونه ,نه تب داغ شبونه


خون عشقه توي رگهام , كه از عاشقي مي خونه


اي تو تنها خواهش من , گرمي نوازش من


سر رو سينه هات مي ذارم ,اي همه ارامش من


تو نگاهت عشقو ديدم , تپش قلبو شنيدم

 

 


توي جاده هاي احساس , من به عشق تو رسيدم

 



نظرات شما عزیزان:

ارغوان
ساعت17:08---1 خرداد 1391
ســـلام
وب قشنگی داری
به منم سربزن


پریسا
ساعت12:18---24 فروردين 1391
سلااااااااااااااااااام
وب خوبی داری و قالبت آرامش بخشه
به منم سر بزن اول راهم اما بهتر میشم
نظرتم راجبه تبادل بهم بگو خوشحال میشم


ali
ساعت22:02---18 فروردين 1391


سلام سال نو مبارک اگر تمایل به تبادل لینک دارید به ادرس مراجعه کنید و وب خودتون رو لینک کنید


ممل
ساعت1:17---30 بهمن 1390
سلااااااااااااااااام هم وبلاگی عزیز خوبی؟امیدوارم موفق باشی...
خوشحال میشم بهم سربزنی و نظرتو در مورد وبم بگی
پس مشتاقانه منتظر حضور گرمت هستم
دوووووووووووست دارم .......
@} ;-@} ;-
@} ;-@} ;-=


ممل
ساعت1:49---25 بهمن 1390
وبت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 / 11 / 1398برچسب:sanaz, توسط ساناز


Pichak go Up